برای تو می نویسم

دوستت دارم

براي تو مي نويسم


براي تو كه زندگي ام را سرشار از حيات كردي


تويي كه لحظه لحظه قلبم برايت مي تپد


تپشي كه طنيني دارد پاك


به قداست پيچش نواي الله اكبر در اسمان صبحدم


تويي كه بهانه تداوم تپش هاي پي در پي قلبم هستي


تويي كه تنها قرار روزهاي بي قراري ام شده اي


تويي كه وجود خاكي ام را تواني بخشيدي كه تا بي نهايت هستي با شوق

 

وصالت به پرواز در امد


فريادهاي مستانه ام در صداي سكوتم محو مي شود...تو تنها ساقي اين دل

 

رميده خاطري...پيمانه

 

 قلبم شراب وصال تو را مي طلبد


در اين لحظات سراسر نيازم


نمي دانم...اين خيال شيرين چه زمان مي خواهد جرعه اي از جام حقيقت

 

بنوشد


خيال شيريني كه تا فلك الافلاك مرا به پرواز در مي اورد


پروازي كه حس مي كنم مرا از عرش معبود اسماني ام هم فراتر مي نهد


در ان عرش...در ان اوج


سقفي مي سازم از عشق و وصال...ديوار هايش همه از پيچك و ياس...فرشي

 

از لاله و شبدر


گرمي بخش ان كلبه اسماني روياي تو بود...روياي وصال


اه از اين زمانه بي رحم...اه از اين تقدير معبودم


روياي دلنشينم اندك زماني نپاييد


شراب تلخ فراقت كلبه اسماني ام را ويرانه اي ساخت


سقفي از ناله و درد...ديوارها شعله اه جگرسوز...فرشي از حسرت و

 

اندوه...دارايي ان ويرانه

 

 جانسوز


كه در ان من بودم و من بودم و من


تنها و بي تو...مانده در اين وادي غمبار


محبوب من...دلدار اين دل ازرده...چشم انتظار شكوفايي ان روياي دلنشين مي

 

مانم.


نظرات شما عزیزان:

dosssssstttttttttttttttttttt
ساعت16:45---10 آبان 1389
besyiar ziba bod be ma ham sar bezan

dosssssstttttttttttttttttttt
ساعت16:44---10 آبان 1389
besyiar ziba bod be ma ham sar bezan

mahdi
ساعت16:30---10 آبان 1389
دوست عزیز اگه دوست داشتی از وبلاگت در آمد داشته باشی به ما یه سری بزن تو اول وبلاگ یه سایتی گذاشتم می تونی از اون استفاده کنی از ما گفتن بود امتحانش رایگانه
پاسخ:سلام خوبین بابت نظرتون هم ممنونم یعنی چجوری درآمد داشته باشم میشه بیشتر راهنمائی کنی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 10 / 8 / 1389برچسب:,ساعت16:11توسط zahra | |